2 Ocak 2017 Pazartesi

Bioderma Sebium Pore Refiner



Selam, Sizlere geçen yaz hiç yanımdan ayırmadığım kremden bahsedeceğim. Bioderma Sebium Pore Refiner karma ve yağlı ciltler için uygun dermokozmetik bir bakım kremi. Vaadleri; gözenekleri küçültmek, sebum dengesini sağlamak ve parlamayı önlemek.


Vaadlerini yerine getiriyor mu? 

Yaz aylarında ten makyajı yapmadığım günlerde parlamamı önlemesi için pore refiner kullandım. Vaad ettiği gibi başarılı bir şekilde matlaştırıyor. Günde en fazla iki kez uygulanması gerektiği yazıyordu. Bende sabah makyaj yaparken uyguladım ve eğer akşam dışarı çıkacaksam ikinci kez uyguladım. Matlaştırma süreci benim cildimde 4-5 saat. Ayrıca makyaj bazı olarak kullanabilirsiniz. BB krem ve fondotenlerin parlama yapmasını geciktiriyor ve kalıcılığını arttırıyor. 



Gözenekleri küçültüyor mu?

İlkbaharda gözeneklerimden çok şikayetçiydim. Gözüme batan gözeneklerin artık ufakta olsa küçüldüklerini söyleyebilirim. Ama kesinlikle parlamayı önlemesi kadar başarılı değil. Hala gözeneklerim var! 


Ürünün fiyatı eczanelerde 70-80tl arası olması lazım. İnternette çok daha uyguna satın alabilirsiniz. Ben turuncukasa.com sitesinden yanında 100ml yüz yıkama jeli hediyesiyle birlikte 60tl'ye aldım. 

Bioderma Sebium Pore Refiner bakım kremi hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. 


Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.


BüşraYondemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder