8 Eylül 2016 Perşembe

Mac Mocha | Satin |


Merhaba! Bugün favori Mac rujumdan bahsedeceğim. Aldığımdan beri en çok kullandığım ruj oldu. Yapısı ve rengi tam benlik. Mocha, Mac'in satin yapılı ruj serisinden. Sürümü kolay, satin yapılı olmasına rağmen dudakta yarı satin-mat görünümü var. 


Rengini nasıl tarif edebilirim bilemiyorum. İçerisinde turunculuk ve kahvelik bulunduruyor. Benim en sevdiğim tonlar. Beyaz tende daha turuncu dururken, esmer tende daha farklı duruyor. Her mevsime uygun bir ruj. Kalıcılığı Mac'in diğer satin rujları gibi. Mat rujlar kadar kalıcılığı yok. Gün içerisinde tazelemek gerekiyor. Mac online satış sitesinden yada Mac mağazalarından satın alabilirsiniz. Fiyatı 58tl. 






Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.


BüşraYondemir

2 yorum:

  1. Çok merak ettiğim bir ürün kendisi, en kısa sürede almayı düşünüyorum. Blogunu takibe aldım. Bana da beklerim :)❤

    YanıtlaSil