27 Haziran 2016 Pazartesi

Maybelline Lash Sensational Maskara


Selam kızlar, Yabancı bloggerların severek kullandığı Maybelline Lash Sensational maskara geçtiğimiz aylarda ülkemize geldi. Gelir gelmez kaptık maskaraları, hatta stoklayanlar bile gördüm. Nedir peki bu Lash Sensational çılgınlığı?


Maskaranın yelpazeyi andıran bir fırçası var. Kısadan uzuna doğru giden eğimli fırça yapısını ilgimi çekti. Bu fırçanın özelliği; Kısa tarafı kirpik dibine yerleştirip fırçayı döndürerek kullanmak. Bu sayede tüm kirpiklere ulaşabiliyor. Övüldüğü gibi kirpikleri tek tek ayırıp, uzun ve hacimli göstermeyi başarıyor. Tek kat veya ikinci katta uzun ve hacimli kirpiklere sahip olabilirsiniz. Maskaranın sıvı bir yapısı var. Sıvı yapıda olduğu için geç kuruyor. Kat kat maskara uyguluyorsanız geç kuruması dezavantaj olacaktır. Her katta kurumasını beklemezseniz kirpikleri yapıştırıyor. Günlük makyajımda tek kat maskara kullandığım için geç kuruması benim için sorun değil. Maskara açıldıktan bir iki hafta sonra yapısı oturuyor. Eğer ilk açtığınızda maskarayı sevmediyseniz bir süre bekleyip tekrar şans verin. Yapısını beğenmediğiniz maskara sizi şaşırtabilir. 

Bir maskaradan beklentinize bağlı olarak sevip sevmemeniz değişiklik gösterebilir. Verdiği hacim ve uzunluk benim için yeterli. Maskarayı beğendim tekrar alabilirim. Ama kapış kapış gidecek kadar artı bir özellikte görmedim açıkçası. Benim gönlümde Essence I Love Extreme maskaranın yerini alamaz :)


Siz Maybelline Lash Sensational maskarayı denediniz mi? 




Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir

Büşra Yondemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder