22 Haziran 2016 Çarşamba

Maybelline Color Sensational | 745 Wooden Brown, 630 Velvet Beige , 755 Toested Brown |



Selam kızlar! Bugün sizlere benim için her makyaj çantasında olması gereken, kurtarıcı ruj serisinden bahsetmek istiyorum. Maybelline Color Sensational ruj serisinde mat ve satin yapıda rujlar bulunuyor. Mat rujlarını denemedim ama satin rujları benim favorim. Kalıcılıkları çok iyi, tazelemesi kolay.




745 Wooden Brown, 630 Velvet Beige , 755 Toested Brown serideki en beğendiğim rujlar. İçerisinde kahvelik bulunan rujlara aşık olduğumu söylemeden edemeyeceğim. Satin yapıda oldukları için dudakları kurutmuyor aksine nemlendiriyor. Parlak bitişli rujlar yazın kullanılır diyenler halt etmiş! Color Sentational serisi yaz, kış favori rujlarım arasında olmayı başardı. Bittikçe tekrar satın alacağım .




745 Wooden Brown, içerisinde pembelik, kahvelik bulunan nude tonlarında bir ruj. Koyu göz makyajlarına çok yakışıyor kabul, ama günlük minimal makyajlarımın vazgeçilmez rengi diyebilirim. Ne kadar çok kullandığımı boyutundan anlayabilirsiniz. Makyaj çantamın olmazsa olmazı. Sürdüğüm rujdan sıkıldığımda hoop kurtarıcı rujum imdadıma yetişiyor. 


630 Velvet Beige, İçerisinde pembelik kahvelik bulunan bir gülkurusu. Seriden aldığım il ruj Velvet Beige. Wooden Brown aldıktan sonra pabucunu dama atmış olsam da çok severek kullandığım rujlardan biri. 

755 Toested Brown, bu seriden elimde bulunan en koyu renk. Koyu gül kurusu, kahve tonlarında bir ruj. Diğer iki ruja göre daha dikkatli sürmek gerekiyor. Yumuşak yapıda olduğundan sürerken taşırabiliyorum. Yine de çok severek kullanıyorum.

Maybelline Color Sensational serisinden sizin favoriniz hangisi?


Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir

Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.




BüşraYondemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder