24 Haziran 2016 Cuma

Blog Hayatım | 1 Yıl Nasıl Geçti? |


Selam, Mayıs ayı itibariyle blogum 1. yılını doldurmuş oldu. Blog açmaya karar verdiğim ilk andan itibaren yaşadıklarımı, tecrübelerimi ve en önemlisi öğrendiklerimi sizinle paylaşmak istiyorum. İlk blog yazımı okumak için buraya tıklayabilirsiniz :)

Blog açmak uzun bir süredir aklımdaydı. Küçük yaştan beri makyaja ilgi duyuyordum, makyaj malzemeleri benim oyuncaklarım gibiydi. Bir hobi edinmeye ihtiyacım olduğunu düşünüyordum. İlgi alanlarımdan biri olduğu için bu alanda bir blog açmaya karar verdim. Bir uğraş, bazen herşeyden kaçış yolu olarak yazmaya başladım.

İlkzamanlar çevremdekiler ne yaptığımı anlamadılar. Satış yaptığımı düşünen arkadaşlarıma ürünlerin hepsinin benimolduğunu,deneyimlerimi,tecrübelerimi paylaştığımı anlatmak biraz zamanımı aldı açıkçası. "Böyle hobi mi olur?  Boş işlerle uğraşma!" diyenlere hiçbir zaman kulak asmadım. Tabi ki beni destekleyen arkadaşlarımda oldu. Ben her zaman doğru bildiğim şeyi yaptım. Yaptığım şeyden mutluysam kim ne demiş pek umursamam. Öyle de yaptım!

Blog açtıktan sonra öğrendiğim çok şey oldu. Meğer ben hiçbir şey bilmiyormuşum! Açıkçası bu kadar geniş ve kalabalık blogger dünyası olduğundan haberim yoktu. Sosyal medya sayesinde çok tatlı insanlarla tanıştım. Neredeyse her gün konuştuğum, fikir alışverişi yaptığım arkadaşlara sahip oldum. Her zaman iyilerle karşılaşmadım tabi. Kötü kalpli insanların hayatın her noktasında karşımıza çıktığı gibi, sosyal medyada bulunma amacı "kötü yorum yapmak, hakaret etmek, aşağılamak, vb.." olan insanlarla da karşılaştım.

Yeni makyaj teknikleri öğrendim. Daha önce bilmediğim markalarla tanıştım. Daha fazla alışveriş yapmaya başladım. Çoğu zaman indirim dönemlerinden sağ kurtulamadım:) Sırf indirim var diye saçma sapan ürünler aldığım oldu. Alışverişi hangi kız sevmez ki? Hemde %40 indirimli :)

Daha güzel fotograflar çekmeye başladım. İlk paylaşımlarıma bakıyorum da, bu kadar kötü fotografı ben bile like'lamazdım diyorum:) Zamanla öğrenmeye başladım, hala öğrenmek için çabalıyorum. Ne şekillere girerek fotograf çektiğimi bir bilseniz :)

Üretken olmayı öğrendim; Ürünleri kullanım amacı dışında kullanmaya başladım. Krem farlar, allıklar yaptım. Kırılan ürünlerimi preslemeyi öğrendim. Preslenmiş ürünlerin görüntüsünden pek hoşlanmasamda atmaya kıyamadığım ürünleri presleyerek kurtardım :)

Anlatacak şey çok, toparlayacak olursam; Kötü insanlara rağmen vazgeçmemek gerekiyor. Güzel kalpli insanlar yaşanılan tüm olumsuzlukları unutturuyor. Harika mesajlar ve snapler alıyorum. Bunun verdiği mutluluk paha biçilemez. 

Mutluyum! Hobimden asla vazgeçmeyi düşünmüyorum.

İlk blog profil fotografım :)

Son blog profil fotografım :)



Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Büşra Yondemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder