29 Ocak 2016 Cuma

Note BB Krem | Note BB Cream Advenced Skin Corrector |


Selam! Bugün Note BB kremden bahsedeceğim. BB kremlere karşı bir zaafım olduğunu söylemeliyim. Note markasının yeni çıkarmış olduğu BB kremi görünce dayanamadım. Yılbaşı indiriminde %50 indirimle 12TL'ye satın aldım. 

Öncelikle Note BB krem neler vaad ediyor ?

- İçeriğindeki buğday özü ile cildin daha genç ve sağlıklı görünmesini sağlar.

- Üzüm ve turunç kabuğu özleri cilt lekelerinin görünümünü azaltmaya yardımcı olur.
- E vitamini ile cildi serbest radikallere karşı korur.
- Ayçiçek yağı ile cilt tonunu düzenlemeye yardımcı olarak doğal bir ışıltı kazanmasına yardımcı olur.
- Cildi pürüzsünleştirerek genç görünüm sağlar.
- SPF 15 koruma faktörü bulunur.
- Dermotolojik olarak test edilmiştir.
- Paraben içermez.
- Tüm cilt tipleri için uygundur.



Note BB Krem hakkında ben neler düşünüyorum ?

Ürünün içeriği oldukça temiz. Paraben içermemesi SPF 15 güneş koruma faktörü içermesi büyük avantaj. İçeriğinde bulunan yağlar ve vitaminler sayesinde cilde makyaj yaparken aynı zamanda bakım yapıyor. 


Note bb kremin kapatıcılığı orta derece. Cilt tonunu eşitliyor ve lekeleri kapatıyor. Cilde sağlıklı bir aydınlık kazandırıyor. Uygulandıktan sonra cilt ile bütünleşiyor. Karma cildimde sivilcelenmeye sebep olmadı. Cilt tipimin hassas olmadığını söylemeden geçmek istemiyorum. Her cilt tipinde farklı sonuç verebilir.
Cildi nemlendirmesi güzel. Nemlendirirken yağlı bir görüntüye sebep olmuyor. T bölgemi parlama yapmaması için pudra ile sabitliyorum. Tüm cilt tiplerine uygun denilse bile yağlı cilt tipinde parlama yapabilir.


Note bb kremi yapı ve yüzümde duruş olarak çok beğensemde renk konusunda malesef anlaşamadım. 3 Renk seçeneği bulunuyor. 01 numarasını kendime 02 numarasını kız kardeşim Esra'ya aldık. Ama malesef ikimizede koyu geldi. Çok beyaz tenliyseniz Note bb kremin en açık rengi size koyu gelebilir. Esra'ya 02 numarası koyu gelirken 01 numarası tam oldu. Buğday tenliyseniz 01 numarası size uygun olacaktır. Renk skalası biraz daha geniş ve daha açık bir ton bulundursaydı bittikçe alacağım bb krem olabilirdi.

Teninize uygun rengi bulabilirseniz uygun fiyata alınabilecek çok güzel bb krem. 


Siz Note bb krem hakkında ne düşünüyorsunuz ?



Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.



BüşraYondemir

6 yorum:

  1. Bende yeni aldım ama bir kere denedim. Ne yalan söyleyeyim ambalajından etkilendim çok hoş olmuş tasarımı :) bende de koyu geldi gibi 1 numarası ama elimdeki fondoten ve bb kremlerin en açık rengi. Sanırım üzerine sürdüğüm pudradan oldu. Tekrar deneyeceğim yarin :) instagram ve gfc den takipteyim, bana da beklerim, sevgiler
    Pembiskolikkoala.blogspot.com.tr
    @pembiskolik

    YanıtlaSil
  2. Bende yeni aldım ama bir kere denedim. Ne yalan söyleyeyim ambalajından etkilendim çok hoş olmuş tasarımı :) bende de koyu geldi gibi 1 numarası ama elimdeki fondoten ve bb kremlerin en açık rengi. Sanırım üzerine sürdüğüm pudradan oldu. Tekrar deneyeceğim yarin :) instagram ve gfc den takipteyim, bana da beklerim, sevgiler
    Pembiskolikkoala.blogspot.com.tr
    @pembiskolik

    YanıtlaSil
  3. Ambalajı benimde çok hoşuma gitti :) Çok beyaz tenlılere kesinlikle koyu gelecektir. Bugday tenlılere daha uygun bence. Takibiniz için teşekkürler. İnstagram ve gfc den geri takip ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Nerelerde bulabilirim bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

      Sil
  5. Nerelerde bulabilirim bu ürünü

    YanıtlaSil