15 Ocak 2016 Cuma

Catrice All Matt Plus Fondöten


Merhaba! Bugün Catrice All Matt Plus fondöteni inceleyeceğiz. Birkaç ay önce Catrice markası Rossmann mağazalarında satışa sunuldu. Uygun fiyatlı olmasına rağmen çok beğendiğim ürünleri oldu. Zamanla Catrice ürünlerini blogumda anlatacağım.


Catrice All Matt Plus Fondötenden vaad ettikleri ;
- Shine Control Makeup ( Parlama Kontrolü ) Fondöteni yüzüme uyguladığımda yüzümde duruşunu çok beğeniyorum. Pudra ile sabitlemesem bile parlama yapmıyor. Cilt tipiniz karmadan yağlıya dönükse yaklaşık 3 saat sonra parlama yapabilir. Benim karma cilt tipimde birkaç saat sonra t bölgemde parlama yapıyor. Pudra ile sabitleyip parlamayı en aza indirebilirsiniz.

- Mattifying ( Matlaştırıcı ) Fondöteni uyguladığımda mat bir görünüm sağlıyor. Yanlız çok pudralı bir görünüm sağlamıyor. Yüzde doğal duruyor. Az önce de dediğim gibi birkaç saat sonra yağlı bölgelerde parlama yapabilir.
- Oil-Free ( Yağsız ) Fondötenin yapısında yağ bulunmuyor.Karma ve yağlı cilt tipindekiler için uygun bir fondöten. 





- Longlasting yapısı sayesinde 18 saat kalıcılık vaad ediyor. 18 saat deneme imkanım olmadı. İşe giderken kullandığım için makyajım 10 saat yüzümde kalabiliyor. Bir sure sonra parlama yapıyor tabi.

Rossmann mağazalarında indirimsiz fiyatı 22 TL. Bu fiyata alınabilecek en güzel fondötenlerden biri benim için. Benim beklentilerimi karşılıyor. Cildimde kurutma yapmadan mat görünüm sağlıyor. Yüzümde duruşunu çok beğeniyorum. Kapatıcılığı orta seviye. Yüzde ağırlık yapmıyor. Uyguladıktan sonra yüzümle bütünleşiyor ve yapay bir görüntü oluşturmuyor. Catrice All Matt Plus fondöteni ben beğendim. Birdaha alır mıyım? 20 TL civarı fondöten alacaksam eğer tercihim bu fondötenden yana olur.


Siz Catrice ürünleri ile tanıştınız mı?




Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

BüşraYondemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder