13 Aralık 2015 Pazar

The Balm " In theBalm of Your Hand " Palet İnceleme | Greatest Hits Vol1 |



Merhaba! The Balm "In theBalm of Your Hand" paleti sonunda Türkiye'de. Gratis Aralık kataloğunda yer aldığını gördüğümde çok sevinmiştim. Merakla beklediğim palet Türkiye'ye gelir gelmez satın aldım. Paletin satışına devam edilirse indirim zamanlarında çok daha uyguna satın alabilirsiniz. Tabi indirim zamanı stoklarda bulunur mu orası ayrı :) Şuan ki satış fiyatı 92 TL.


In TheBalm of Your Hand paletinin üzerinde "greatest hits vol1" yazısı dikkatimi çekti. Bu paletin devamının geleceğinin işareti. Ürünleri tek tek satın almaktansa tek bir palet almak daha mantıklı. Benim gibi evde değilde sürekli dışarıda makyaj yapanlar için büyük kolaylık. Seyahatlerde yanıma alacağım palet olacak.


In TheBalm of Your Hand paleti en sevilen ürünlerden oluşuyor. Palet içerisinde 3 allık, 1 bronzer, 3 göz farı, 1 aydınlatıcı ve 2 adet ruj bulunuyor. 

Allıklar
Hot Mama (ışıltılı pembe - şeftali tonlarında)
Instain Argyle (mat pembe tonlarında)
Cabana Boy (Işıltılı mürdüm tonlarında)

Farlar
Shady Lady - Insane Jane (Işıltılı gri tonlarında)
Shady Lady - Mischievous Marissa (Işıltılı somon-turuncu tonlarında)
Nude Tude - Sexy (Mat bordo tonlarında)
Balm Jovi - Zeppelin (Işıltılı yeşil tonu, koyu asker yeşili tonlarında)


Bronzer
Bahama Mama ( Soğuk tonlu bir bronzer )

Aydınlatıcı
Mary Lou Manizer ( Işıltılı beyaz-altın simli bir aydınlatıcı )

Rujlar
How Bout Them Apples - Caramel,
The Balm Girls - Mia Moore


Hemen yeni paletimle anneme ve kendime makyaj yaptım. Hot Mama allık, Bahama Mama bronzer, Mary Lou Manizer aydınlatıcısını ve Mischievous Marissa farını kullandım.


In TheBalm of Your Hand paletine bayıldım. İçerisinde hep almak istediğim ürünler vardı. İyi ki almışım dediğim bir palet oldu. Sizce de çok tatlı bir palet değil mi ?

Youtube Kanalımda The Balm " In theBalm of Your Hand " Palet İnceleme ve Makyaj Videomu izlemeyi unutmayın :)



Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

BüşraYondemir

2 yorum:

  1. çok teşekkürler bende bu paletin Türkiyedeki fiyatını arıyordum :)

    YanıtlaSil
  2. Yardımcı olduysam ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil