10 Aralık 2015 Perşembe

Kendin Yap | Krem far Nasıl yapılır? |



Merhaba! Bugün sizlere nasıl krem far yaptığımı anlatacağım. Yaptığım krem far ve allığı instagram hesabımdan paylaştığımda nasıl yaptığım ile ilgili sorular aldım. İlk denemem olduğu için videosunu çekemedim. Detaylı bir şekilde burdan anlatacağım. Eğer benden yapılış videosunu isterseniz yorum bırakabilirsiniz. Malzemeleri tekrar satın alıp yapabilirm :)



Nasıl krem far yaptım?
Avon Colortrend serisinden bronz renginde bir toz far almıştım. Toz far kullanmayı beceremedim. Çok fazla dökülme yapıyordu. Hiç kullanamadığım toz farım bir kenarda duruyordu. Nasıl değerlendirmeliyim diye düşünürken bir gece yarısı aklıma krem far yapmak geldi.

Öncelikle toz farı küçük bir kabın içerisine koydum. Biraz daha fazla ürün yapabilmek için içerisine Avon bronzlaştırıcı incilerden birkaç top koydum. Toz haline gelene kadar kaşık yardımıyla 10 dakika ezdim. Daha önce preslemek için kolonya kullanıldığını okumuştum. Ama ben gözlerimde kullanacağım için alkollü bir sıvı kullanmak istemedim. Eczaneden almış olduğım saf gül suyunu kullandım. Toz haldeki farın içerisine göz kararı gül suyu döküp bir süre karıştırdım. Yoğun ve kremsi bir kıvam vermek için içerisine göz bazı ilave ettim.

Flormar eye perfection göz bazı ile The Balm put a lid on it far bazını karıştırarak kullandım. Kremsi kıvama gelene kadar iyice karıştırdım. Karıştırma süresini farın topaklanmadan iyice karışıp kremsi yapıya gelmesine göre hesapladım.
Vee krem farım hazır! Kullandığım toz farın kabına koydum. Üzerinden on gün geçmesine rağmen kuruma yapmadı. Krem far kıvamını tutturabildim :)


Kokusu çok yoğun değil. Mis gibi gül suyu kokuyor. Rengi muhteşem! İçerisinde hafif simler olan çikolata kahve bir krem far yapmış oldum. Pigmentasyonunu çok beğendim. Far bazı karıştırdığımdan mıdır bilemiyorum renk vermesi beklediğimden çok daha iyi oldu.


Sizde elinizdeki kullanılmayan ürünleri bu şekilde değerlendirebilirsiniz. Elinizde bulunan ürünlerle far, aydınlatıcı, allık ve birçok ürün yapabilirsiniz. Sizin yaptığınız ürünler var mı? Varsa bana nasıl yaptığınızı yazarsanız çok sevinirim. Birbirimizden  öğreneceğimiz çok şey var.

Haydi kızlar şimdi kullanılmayan ürünleri değerlendirme zamanı!


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

BüşraYondemir

2 yorum:

  1. mutlaka bu hafta yapacağım krem farları zaten seviyorum eski farları değerlendirmek için güzel bir çalışma :) seninkinin rengine de bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Kullanmadıgın far varsa değerlendirmelisin canım :) çöpe gitmesinden iyidir :)

    YanıtlaSil