23 Kasım 2015 Pazartesi

Mac Studio Waterweight SPF15 Fondöten | NC15 |


Merhaba kızlar,
Mac Studio Waterweight fondöteni bir süredir deneyimliyorum. 
Artık yorumlarımı sizlerle paylaşabilirim.



Mac Studio Waterweight akışkan yapıda bir fondöten. Akışkan ve elastik yapılı jel-serum formülü sayesinde ciltte çok doğal görünüyor. Transparandan arttırılabilir kapatıcılıkta bir fondöten. Yüksek kapatıcılığa sahip olmadığı için gözenek ve kusurların görünümünü azaltıyor. Sürdükten sonra teninizle bütünleşip çok doğal bir görünüm sağlıyor. Fırça Sünger veya parmaklarınızla uygulayabilirsiniz. Ben sünger veya parmaklarımla uyguluyorum. 



Kadifemsi dokusu sayesinde çok doğal ve aydınlık görünüyor. Fondöntende aydınlık görünümü sevenler veya başka bir tabirle strobing sevenler için ideal bir fondöten. Anından ve tüm gün nemlendirme sağlıyor. Ayrıca en sevdiğim özelliklerinden biri yağ kontrolü sağlaması. Bu özellik sayesinde normal - karma cilt tipindekilerin çok seveceğini düşünüyorum. Yağlı cilt tipindekiler denemeden almamalı. 


Damlalığı sayesinde ihtiyacınız olan kadar ürün kullanabilirsiniz.



Mac fondötenlerinin geniş renk skalasına sahip. Cilt alt tonunuza uygun rengi seçerseniz fondöten ten renginizle bütünleşmiş görünür ve daha doğal bir görünüm sağlar. Mac fondöten renklerinde NC ve NW kodları bulunuyor. Bunlardan kısaca bahsedecek olursam; NC: Neutral Cool sarı alt ton, NW: Neutral Warm pembe alt ton demek oluyor. Mac Studio Waterweight fondötenin bendeki rengi en açık renk olan NC15. Şişesinde çok açık renk görünüyordu ama yüzüme uygulayınca tam benim rengim olduğunu gördüm ( Beyaz tenli olduğum için çoğu fondöten ve bb krem tenime koyu geliyor.)

SPF 30 içeriyor. Ayrıca güneş kremi kullanmanıza gerek yok. 30 ml fondötenin fiyatı 103.00TL. Satın almak için maconline satış sitesine bakabilirsiniz.

Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

BüşraYondemir




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder