15 Ekim 2015 Perşembe

Kullandığım BB Kremler | Avon, Pure Beauty, Loreal, Garnier |



Merhaba kızlar
Kullandığım bb kremlerden bahsetmek istiyorum. Beyaz tenli olduğum için çoğu marka bb kremlerin açık tonları bile koyu oluyor. Nivea ve Avonun bb kremlerinide kullanmıştım. Nivea bb krem bana çok koyu olmuştu ve daha yoğun yapılı bir ürün. Ayrıca karma ciltlerde parlama yapıyor. Avon bb kreminide çok uzun zaman kullandım. Rengi tenime daha yakındı niveaya göre. Şimdi şuan elimde olan bb kremlerden bahsedeyim.

Avon Nutraeffects BB Krem
Avonun bu bb kremi yağlı ve karma ciltlere uygun. Pudralı yapısı sayesinde mat bir bitiş sağlıyor. Yüzüme uyguladığımda pudra ile sabitlemeye ihtiyacım olmuyor. Saatlerce mat bir görünüm sağlıyor. İçerisindeki spf15 sayesinde Güneş'in zararlı ışınlarına karşı koruyor. Avonun diğer bb kremine göre rengi ve yapısı bana daha uygun. Fiyatı indirimli 10-15tl arasıydı. Karma ve yağlı cilt tipindekiler veya mat bitişli bb krem arayanlar bakabilirler.
(Avon Nutraeffect bb krem yazımı okumak için tıklayabilirsiniz.)



Pure Beauty BB Krem
Pure Beauty bb krem en son aldığım bb krem olmasına rağmen favori iki bb kremimden biri oldu. Son zamanlarda sürekli bunu kullanıyorum yapısı çok güzel. Pure Beauty ürünlerinde paraben bulunmuyor bu çok büyük bir artı benim için. Çok fazla yağlanma yapmıyor. Kapatıcılığı orta derece ama benim için yeterli oluyor. Cilt tonunu eşitliyor, sivilce ve lekelerin görünümünü büyük oranda kapatıyor. İçerisinde SPF45 ile yüksek koruma sağlıyor. Yaz aylarında güneş kremi kullanmama gerek kalmıyor. Pure Beauty bb krem hem yüksek koruma sağlıyor hemde cildimi kusursuzlaştırıyor. Ürünün tek eksiği renk seçeneğindeki bulunmaması. benim tenime tam uyuyor ama annemin ten rengi benden biraz daha koyu ve anneme çok açık oldu. Ayrıca pure beauty bb krem çok güzel kokuyor :) fiyatı 27tl indirim zamanı 19.50tl'ye watsons mağazalarından satın alabilirsiniz.

Loreal Skin Perfection 5'i 1 Arada BB Krem
Loreal bb krem inceleme yazısı yazmıştım önceden okumak içimin tıklayabilirsiniz. İki favori bb kremimden biri. Loreal bb kremide çok severek kullanıyorum. Renk seçeneği mevcut. Benim kullandığım açık ton. Koyu görünsede yüzüme uyguladığımda rengi tenimle bütünleşiyor. Fiyatı 22tl sanırım kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.

Garnier Miracle Skin BB Krem
Garnier'in yağlı ciltler için olan bb kremi. Bende light rengi mevcut. En açık renği olmasına rağmen benim tenime bir tık daha koyu oluyor. Koyu olmasına rağmen yağlı cilde uygun olması sebebiyle çok uzun sure kullandım. Ten renginize uyuyorsa tercih edebilirsiniz. Fiyatı 20tl civarı sanırım. Kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.

Garnier Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı BB Krem Klasik
Garnier klasik bb kremi bende açık tonu bulunuyor. Rengi benim tenime daha koyu olduğu için kullanamıyorum. Diğer bb kremlerime göre daha yoğun yapıda bir ürün. Karma ve yağlı cilt için pek uygun değil. İsterseniz garnier yağlı ciltler için olan bb kremi tercih edebilirsiniz.




Senelerdir bb krem kullanıyorum ve sonunda 1 senedir kendi ten rengime uygun olan bb krem bulabildim. Şuan iki favori bb kremim var Pure Beauty bb krem ve Loreal Skin Perfection bb krem. İkisininde yapısı ve rengi tenime uyuyor. Açık tenliyseniz ve teninize uygun renkte bb krem arıyorsanız ikisine bakmanızı öneririm. 

Elinizde teninize koyu renkte veya yoğun yapılı bir bb krem varsa nemlendiricinizle karıştırıp kullanabilirsiz. Nemlendiricinizle karıştırarak tonunu açabilirsiniz ve yoğun yapılı bb kremleri inceltebilirsiniz. Karma ve yağlı cildiniz varsa yağlandıran ve parlama yapan bb kremleriniz için bb kreminizin altına su bazlı nemlendirici kullanmalısınız. Son olarak pudra ile sabitlediğinizde parlamanın önüne geçebilirsiniz. 

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkürler. Gelecek yazılarımdan haberdar olmak istiyorsanız blogumu takip etmeyi unutmayın. Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder