13 Eylül 2015 Pazar

Avon Nutra Effects Mat Görünüm Veren BB Krem



Merhaba Kızlar
Avon nutra effect mat görünüm veren bb kremini inceleyeceğiz. Kozmetik ürünlerini seçerken içerisinde paraben bulunmayan ürünleri daha çok tercih ediyoruz. 

Avon nutra effect serisinde yağlı ciltleri  düşünmüş ve matlaştırıcı bb krem çıkarmış :)
Ürün içerisindeki matlaştırıcı pudra sayesinde uygulandığı andan itibaren mat bir görünüm sağlıyor. Benim cilt tipim karmadan yağlıya dönük olduğu için bb krem veya fondötenlerin üzerine pudra kullanmadan yapamıyorum.


Ürün içeriği
Hassas ciltleri için uygundur.
Hipoalerjeniktir.
Alerji testi yapılmıştır.
Paraben ve boya içermez.
SPF15 sayesinde güneşin zararlı ışınlarından korur.



Mat görünüm veren bb kremi kullandığımda pudra uygulamama gerek kalmadı. Daha önce avonun mat bb kremini kullanmıştım ama matlaştırıcı etkisinden memnun kalmamıştım. Nutra effect matlaştırıcı görünüm veren bb kremini sevdim. Karma ve yağlı cilt tiplerinin seveceğini düşünüyorum.

fiyatı : 13.95 tl

Görüşmek üzere :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder